Friday, November 9, 2012

Diçka më shumë se një foto, diçka më pak se një video!Shiko..

Duket se këtu gjen kuptim të plotë shprehja: diçka më shumë se një foto, diçka më pak se një video. Dy artistë kanë krijuar foto që mund të kenë elementë të lëvizshëm.
Fotot mbeten në pjesën më të madhe me elementë fikse por kanë në brendësi diçka që krijon idenë e lëvizjes çka e bën shumë interesante. Efekti ka tërhequr vëmendjen e shumë personave në gjithë botën thekson lajmifundit. Në njërën foto paraqitet një femër të cilës i lëvizin flokët dhe varësja që mban në qafë. Në foton tjetër ndodhet një park ku vetëm një person i cili është i ulur në stol vazhdon të shfletojë gazetën. Në foton e tretë paraqitet një klub buzë rrugës dhe në xham pasqyrohet kalimi i një taksie.
PER ME SHUME FOTO KLIKO ME POSHTE: